poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Plany czytelnicze na sierpień




Zanim się spostrzegłam a już zaczął się kolejny miesiąc. Pora więc zaprezentować Wam moje plany czytelnicze na sierpień.


W tym miesiącu mam zamiar przeczytać 5 książek. Jedna z nich została przeniesiona tutaj ze stosiku lipcowego. Wszystkie książki zapowiadają się świetnie i nie mogę się doczekać kiedy je przeczytam.

"Aksamit" Jane Feather - Tak, to właśnie ta książka z powodu braku czasu dostała swoją szansę dopiero w sierpniu. Jestem aktualnie na stronie 50 i mam nadzieję, ze już niedługo pojawi się jej recenzja. A jeśli chcecie dowiedzieć się po krótce o czym jest ta książka odsyłam was do stosiku lipcowego.KLIK

"Na ratunek" Nicholasa Sparksa. I tym razem nie opiszę wam książki. Opis na okładce jest jednocześnie zachęcający ale mógłby tez być niepotrzebnym spojlerem. Chcę i wam i sobie zrobić czytelniczą niespodziankę więc narazie cicho sza...

"Światła września" Carlosa Ruiza Zafona. " Francja, rok 1936. Pani Sauvelle, wdowa z dwójką dzieci, Irene i Dorianem, ma zacząć pracę u ekscentrycznego wynalazcy i fabrykanta zabawek. Na pierwszy rzut oka jego nadmorska rezydencja wywiera na nich jak najgorsze wrażenie. I mimo, że gospodarz okazuje się miłym człowiekiem, to rodzina cały czas czuje się nieswojo w nowym miejscu. Być może intuicja nie zawodzi pani Sauvelle i jej dzieci? Czy budząca grozę wypełniona armią mechanicznych zabawek rezydencja jest siedliskiem uśpionych mrocznych sił z przeszłości?"

"Duma i uprzedzenie" Jane Austen.  Powrót do klasyki literatury. " Na początku dziewiętnastego stulecia każdy niezbyt zamożny ojciec córek- zwłaszcza kiedy miał ich na przykład pięć-nader często musiał zadawać sobie pytanie: kiedyż to w sąsiedztwie pojawi się odpowiedni kawaler? A kiedy się już pojawił , następowały perypetie, które Jane Austen z upodobaniem opisywała."

" Na rozstaju dróg" Richarda Paula Evansa. " Kiedy po śmierci żony  Alan postanowił wszystko sprzedać i rozpoczął swoją przedziwną pieszą wędrówkę przez kontynent, nie wiedział, co może go spotkać po drodze. Szukał ukojenia i nadziei, pytał o sens cierpienia. Był skupiony na sobie. A jednak podczas wędrówki okazało się, ze to on może pomóc innym i dzięki temu zapomnieć o własnej stracie i smutku."

A więc tak prezentuje się mój stosik na sierpień. Dajcie mi znać w komentarzach co wy macie zamiar przeczytać. 



1 komentarz: