niedziela, 13 listopada 2016

Unpopular opinions Book Tag- czyli najbardziej kontrowersyjny tag w blogosferze




Cześć kochani.  Jak Wam mija ten niedzielny wieczór? Mam nadzieję, że dobrze. Żeby jeszcze bardziej go uprzyjemnić zapraszam na kolejny tag. Tym razem chyba najbardziej kontrowersyjny tag w całej blogosferze. Coś czuję, że po swoich odpowiedziach, narażę się kilku osobom :) Przed Wami Unpopular opinions Book Tag. Zaczynajmy.

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Zdecydowanie jest to "Oddam Ci słońce" Jandy Nelson. Wiem, że ta książka ma rzeszę fanów, jednak ja się do nich nie zaliczam. Niestety, ale kompletnie nie rozumiem jej fenomenu. Mi się ona nie podobała.




2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz.
Ta książka to "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. Ma ona zarówno wielu zwolenników jak i przeciwników. Ja zdecydowanie jestem po tej pierwszej stronie. Niektórzy uważają, że to zwykłe romansidło, ale dla mnie jest ona czymś więcej. Jedna z najlepszych powieści jakie czytałam. Brawa dla autorki za poruszenie trudnych tematów.
 


3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/ bohaterka, według Ciebie, wybrał/wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.
 Jedna z par, za którą nie przepadam to Bella i Edward ze "Zmierzchu" Stephanie Meyer. Moim zdaniem Bella powinna być z Jacobem.






4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Myślę, że horror. Właściwie to nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek czytała coś z tego gatunku. Pora to zmienić.

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Wiele kobiet zachwyca się Jamiem z "Obcej" Diany Gabaldon, ale u mnie nie powoduje szybszego bicia serca. Owszem jest ok, ale nic poza tym.
 


 

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonana.
Nie jestem za bardzo przekonana do Stephena Kinga. Przepraszam wszystkich fanów, ale nie przemawia do mnie jego twórczość. Raczej nie sięgnę szybko po jakąś książkę. Fakt, że wydał ponad 50 powieści jeszcze bardziej mnie zniechęca. Mam wrażenie, jakby autor pisał na ilość a nie na jakość.
7. Popularny wątek/ motyw, którego masz już dosyć. 
Wiele jest takich motywów. Szykuję nawet oddzielną pogadankę na ten temat. Jednak najbardziej denerwuje mnie związek badboy'a i grzecznej dziewczyny. Kochani, ile można? Czy naprawdę nie ma lepszych tematów? To już się robi nudne.
8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Są to "Dary anioła" Cassandry Clare. Niestety, ale nie fascynuje mnie wcale świat Nocnych Łowców. Wogóle za dużo jest szumu wokół tej serii, co tym bardziej mnie zniechęca. Może kedyś się skuszę, ale nie śpieszy mi się :)

9. Mówi się, że "książka jest zawsze lepsza od filmu", ale który film lub serial podobał Ci się bardziej niż książka?
 Mogę tak powiedzieć o "Papierowych miastach" Johna Greena. Książka momentami naprawdę mnie nużyła, ale ekranizację obejrzałam z ogromną ciekawością.





To już wszystkie pytania w tym tagu. Mam nadzieję, że się Wam podobał i moje odpowiedzi nie zdenerwowały Was za bardzo :) Spodziewam się, że możecie mieć zupełnie odmienne zdania, ale jak wiadomo gusta są różne. Ja tylko pokazałam Wam moją wersję. Wasza może być zupełnie inna. Zachęcam Was bardzo do zrobienia tego tagu bo to naprawdę świetna zabawa. Możecie też napisać swoje odpowiedzi w komentarzach.  BUZIAKI. 

2 komentarze:

  1. Ja też zaliczam się do tych osób, którym bardzo podobało się "Zanim się pojawiłeś". Ale za to "Oddam ci słońce" również przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam bardzo lubię "Oddam ci słońce" głównie dlatego, że jest napisana naprawdę pięknym i malowniczym językiem *.*
    "Zanim się pojawiłeś" było dla mnie pozycją dobrą, ale nie wybitną i szczerze powiedziawszy to nie rozumiem tego wielkiego rozgłosu jaki ta książka zyskała.
    Ja również uważam, że Bella powinna zostać z Jacobem. No, ale niestety nie wszystko idzie po myśli czytelnika :D
    Nie czytałam "Obcej", ale oglądałam pierwsze odcinki pierwszego sezonu i muszę stwierdzić, że Jamie był niczego sobie ♥
    "Dary Anioła" są cudowne, nieziemskie, przewspaniałe!!! ♥ Liczę na to, że przekonasz się do tej serii!

    Świetny TAG! Buziaki :*

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń