wtorek, 6 grudnia 2016

Książkowy poradnik prezentowy #3



Cześć kochani. Witajcie w ten piękny, śnieżny, mikołajkowy dzień. Zgodnie z obietnicą, dziś kolejna odsłona "Książkowego poradnika prezentowego". Tak jak wspominałam, skupię się na gadżetach książkowych. Myślę, że moje propozycje pomogą Wam w wyborze prezentu zarówno dla innych jak i dla samych siebie :) Zapraszam.


ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI

Chyba najprostsze rozwiązanie. Prawdziwy książkoholik oprócz miłości do książek, posiada ogromną miłość do zakładek. Ja sama mam już dosyć sporą kolekcję, która stale rośnie. Mogą być tradycyjne papierowe, ale i magnetyczne. Na rynku znajdziemy wiele propozycji. Chyba najbardziej znane zakładki to te od Tojko , które są naprawdę cudowne i te magnetyczne z Epikpage Jednak chyba najlepsze będą te, które zrobimy sami. W internecie jest mnóstwo wzorów i każdy znajdzie coś odpowiedniego :)















 FILM NA DVD

Wiele osób  jest także miłośnikami filmów. Idealnym prezentem dla książkoholika będzie więc ekranizacja jakiejś książki. Może to być produkcja, która niedawno miała swoją premierę, ale też np. zbiór wszystkich sezonów jakiegoś serialu na podstawie książki




T-SHIRT Z NAPISEM
 Kolejna propozycja to koszulka z hasłem lub motywem książkowym. Na rynku znajdziemy wiele propozycji napisów i kolorów. Hasła mogą być bardziej ogólne lub nawiązujące do konkretnej książki.
PODUSZKA Z NAPISEM
 Tu podobnie jak w przypadku koszulki, znajdziemy szeroką gamę produktów. Z taką podusią książkowe sny gwarantowane :)
LAMPKA W KSZTAŁCIE KSIĄŻKI
 Wielu moli książkowych preferuje czytanie wieczorami i nocą. Z taką lampką będzie to jeszcze bardziej przyjemne :)



ETUI NA TELEFON
Naprawdę świetny pomysł. Teraz nasz telefon może również wyglądać jak książka. Jest też wersja na laptop.

PENDRIVE W KSZTAŁCIE KSIĄŻKI
 Idealny do pracy czy szkoły. Mały prezent, a cieszy 


CZYTNIK E-BOOKÓW
I ostatnia propozycja czyli czytnik e-booków. Nowoczesna forma czytania, którą pokochali Polacy. Wśród użytkowników krąży opinia, że odkąd kupili czytnik, czytają więcej. Warto jednak poważnie zastanowić się nad zakupem. Nie jest to zbyt tania opcja więc na początek warto zrobić rozpoznanie rynku. Musimy być pewni, że osoba, której chcemy go kupić, naprawdę o nim marzy. Jest wielu tradycjonalistów, którzy za żadne skarby nie zamienią tradycyjnej wersji książki na e-booka. W wyborze czytników może nam pomóc strona Świat czytników.


To już wszystko co miałam Wam do pokazania w ramach "Książkowego poradnika prezentowego". Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogłam. A może Wy macie jakieś pomysły, o których ja nie wspomniałam? Koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu. Ściskam mocno ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz