piątek, 5 stycznia 2018

Wyzwanie czytelnicze 2018


Hej kochani. Nowy rok to nowe rozdanie. Podsumowałam już rok więc czas najwyższy wystartować z nowymi planami czytelniczymi. Jak w poprzednich latach, przygotowałam dla was wyzwanie czytelnicze. Dla jeszcze nieobeznanych w temacie wyjaśnię, że polega ono na przeczytaniu przynajmniej jednej książki pasującej do danej kategorii. Zazwyczaj robiłam dla Was 52 kategorie, po jednej na każdy tydzień roku, jednak tym razem postanowiłam nieco zmniejszyć ich ilość i będzie ich 12, czyli tyle ile miesięcy w roku ;) Ciekawi, co wymyśliłam?

Oto i ono :) 

Zasady:
1.  Do każdej kategorii dopasowujemy minimum 1 książkę

2. W wyzwaniu czytelniczym może brać udział absolutnie każdy ( miło mi będzie, jeśli zgłosicie chęć uczestnictwa w komentarzach pod tym postem ;) )
3. Postanowiłam nie narzucać Wam konkretnych skojarzeń, więc interpretacja kategorii jest dowolna. Sami decydujecie, jak rozumiecie daną kategorię i jaką książkę chcecie do niej dopasować.
4. Jeśli prowadzicie bloga lub vloga będę niezmiernie szczęśliwa jeśli poinformujecie o wyzwaniu swoich czytelników/widzów. Może oni również zechcą się przyłączyć.
5. Nie przejmujcie się, jeśli nie uda Wam się wypełnić jakiegoś wyzwania itd. to nie wyścigi i chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę i poznawanie nowych, świetnych tytułów

To co, gotowi na podjęcie wyzwania? Chcecie wziąć w nim udział? Macie już plany jakie książki dopasujecie do danej kategorii? Napiszcie mi o tym wszystkim w komentarzach. Jestem ogromnie ciekawa :)

BUZIAKI 
WERONIKA

3 komentarze:

  1. Podoba mi się to wyzwanie! Już mam pomysł na książki pasujące do tych punktów, tylko z dwoma będzie chyba problem... Ale napewno coś mi wpadnie w końcu w ręce i będzie pasować. Bardzo chętnie zatem wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Myślę że spokojnie uda Ci sie je wypełnić. Życzę miłego czytania i samych smakowitych tytułów: ) <3

      Usuń
  2. Wchodzę w to :) a Ciebie zapraszam do mojego wyzwania #czytambopolskie :)

    OdpowiedzUsuń