środa, 23 grudnia 2015

The Grinch BOOK TAG



UWAGA! UWAGA! Nadajemy bardzo ważny komunikat. ŚWIĄT NIE BĘDZIE. Żartowałam oczywiście :) Pewnie, że będą i to już całkiem niedługo. W oczekiwaniu na nie zapraszam was na kolejny książkowy tag. The Grinch BOOK TAG.  Przejdźmy zatem do pytań.


 1. Połowa lampek na choince się przepaliła. Jaki bohater, książka, seria zaczęła się nieźle ale później było już tylko gorzej?
Zdecydowanie muszę tu przywołać powieść Johna Irvinga "Jednoroczna wdowa". Początek był ciekawy jednak im dalej w tę historię tym gorzej.












2. Irytująca ciotka Sally, która nigdy nie daje ci spokoju i ciągle wypytuje o szkołę, chłopaka itd. Książka, która Ci się nie podobała ale wszyscy inni ją ubóstwiają.
Pewnie narażę się wielu osobom ale dla mnie jest to pierwszy tom serii Dary Anioła czyli "Miasto kości" Cassandry Clare. Przeczytałam pierwszy tom i niestety mnie nie zachwycił. Nie chciałam kontynuować tej serii. Być może kiedyś do niej wrócę ale na pewno nie tak szybko.











3. Twoje domowe zwierzątko ciągle przewraca i zrzuca różne świąteczne dekoracje. Bohater, który ciągle rozrabia i psuje życie innym (ale nie czarny charakter).
Niestety nie jestem w stanie wskazać w tej chwili takiej osoby.

4. Słyszysz jak rodzice podkładają prezenty pod choinkę i zdałaś sobie sprawę, że Święty Mikołaj nie istnieje. Książka, którą Ci zaspoilerowano. 
Tutaj wspomnę o książce, którą sama sobie zaspoilerowałam. Jest nią "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Akurat miała miejsce premiera filmu więc postanowiłam, że najpierw go obejrzę a później sięgnę po książkę. W ten sposób wiedziałam już jak skończyła się ta historia. Mimo to nie zrezygnowałam i przeczytałam książkę. Chociaż znałam zakończenie nie umniejszyło to mojej radości z czytania jej. Do dziś pozostaje ona jedną z moich ulubionych powieści..











5. Na dworze jest naprawdę zimno i mroźno. Bohater, z którym nie mogłabyś się dogadać, do którego nie możesz się przekonać.
I tutaj znów odwołam się do " Jednorocznej wdowy". Takim bohaterem jest dla mnie Ted.

6. Ciągle powtarzana w radiu piosenka "All I want for Christmas is You" wywołuje w Tobie antyromantyczne uczucia. Książkowa para, której nie możesz znieść.
Chyba nie ma takiej pary. Jak do tej pory kibicowałam wszystkim  książkowym związkom.

7. Domowej roboty szorstki wełniany sweter, który dostałaś na poprzednie święta i jeszcze się go nie pozbyłaś. Książka, która jest na Twojej półce już dość długo ale nie możesz się za nią zabrać ale jednocześnie nie chcesz się jej pozbyć.
Jest to "Rok na Majorce" Anny Klary Majewskiej. Kupiłam ją kiedyś, zachęcona opisem z tyłu okładki ale do tej pory jej nie przeczytałam. Może najwyższy czas do niej wrócić.











8. Babcia została porwana przez renifery. Bohater, na którego uśmiercenie wciąż się wściekasz.
Oczywiście jest nim Augustus Waters z "Gwiazd naszych wina". Tak wiem, jestem monotematyczna...

9. W centrach handlowych szaleją prawdziwe tłumy. Jaka seria ma według Ciebie zbyt dużo tomów i za bardzo się przedłuża.
 Jest to seria "Dom nocy" autorstwa duetu P.C i Kristin Cast. Czytałam tę serię jako chyba 12-letnia dziewczyna. Właściwie w poszczególnych tomach nic nowego się nie działo i akcja się za bardzo nie rozwinęła. Zdecydowanie za dużo tomów.

( Okładka pierwszego z 11 tomów)









10. Grinch czyli bohater, którego nienawidzisz( ale nie czarny charakter).
Pierwsza bohaterka, która przychodzi mi na myśl to Marcia z "Najdłuższej podróży" Nicholasa Sparksa. Irytowały mnie jej "złote rady", które dawała głównej bohaterce. Próbowała zgasić nadzieję w jej sercu.  Dobrze, że ta jej  nie posłuchała.











To już wszystkie pytania w tym tagu. Niektóre z nich były naprawdę trudne. Zachęcam was do wzięcia w nim udziału i do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz