niedziela, 20 grudnia 2015

Zimowa kraina czarów BOOK TAG


Witajcie. Dziś mam dla was kolejny książkowy Tag. Tym razem będzie to "Zimowa kraina czarów BOOK TAG". Wiem, że pogoda za oknem mogłaby raczej sugerować wiosenną krainę ale trudno. Bez śniegu też jakoś dam radę. Przejdźmy więc do pytań.


1. Która książka jest tak radosna i urocza, że robi ci się ciepło na sercu?
Jest kilka takich książek ale postawię tutaj na "Love Rosie" Cecelii Ahern. Ta książka według mnie idealnie pasuje do tej kategorii.

2. Twoja ulubiona książka z białą okładką.
 Nie mam w swojej biblioteczce zbyt wielu książek z białą okładką ale jest ich jednak kilka. Moją ulubioną jest powieść Johna Greena "Papierowe miasta".











3. Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem gorącej czekolady. Jakiego "giganta" czytasz?
 Czytam "Złodziejkę książek" Markusa Zusaka.











4. Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z którym książkowym bohaterem chciałabyś ją stoczyć?
Niestety żaden bohater nie przychodzi mi do głowy. Nie wiem.

5. Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów i rzuciła je w ogień.
Ostatnich kilka rozdziałów wyrwałabym z "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Kto czytał ten zrozumie dlaczego. To nie miało prawa się tak skończyć.











6. Która książka jest tak bliska twojemu sercu, że mogłabyś podarować ją bliskiej ci osobie, która jeszcze jej nie czytała.
Nie mam tutaj konkretnego tytułu na myśli. Musiałaby być ona dostosowana do konkretnej osoby. Często to co nam się podoba niekoniecznie musi podobać się komuś.

To były wszystkie pytania w tym tagu. Zachęcam was do zrobienia go na waszych blogach czy vlogach. Niektóre pytania były naprawdę trudne i miałam problem z odpowiedziami. Jednak jego zrobienie to była świetna zabawa.

1 komentarz:

  1. Nie widziałam jeszcze tego tagu:) Muszę w końcu zabrać się za Złodziejke książek. Pozdrawiam.
    www.lektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń