czwartek, 24 grudnia 2015

Życzenia świąteczne


                               Drodzy czytelnicy bloga Coś do przeczytania!

Dziś Wigilia Bożego Narodzenia. Już za kilka godzin zasiądziemy wraz z naszymi bliskimi  przy świątecznym stole, podzielimy się opłatkiem, pośpiewamy kolędy... Z tej okazji chciałabym złożyć Wam wszystkim najserdeczniejsze życzenia. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, miłości i uśmiechu na każdy dzień. By radość nigdy was nie opuszczała. Życzę Wam również wspaniałych książkowych prezentów i wielu niesamowitych wrażeń podczas czytania kolejnych książek. Byście w tym świątecznym ferworze znaleźli chwilę na przeczytanie choćby kilku stron. Pragnę Wam również podziękować za to, że jesteście i że śledzicie rozwój mojego bloga. Cieszy mnie to iż mimo, że jestem dopiero początkującą recenzentką doceniacie mój trud włożony w jego prowadzenie. Nawet nie wiecie jaką radość sprawia mi kiedy obserwuję jak statystyki szybują w górę. Jeszcze raz stokrotne dzięki.
                           
Zaczytanych świąt, kochani.

   
                               
       

1 komentarz: