niedziela, 3 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne czyli 52 książki, które chcę przeczytać



Swego czasu twórcy blogów i vlogów książkowych tworzyli listę "100 książek, które chcę przeczytać". Ja również podjęłam się tego zadania jednak nieco je zmodyfikowałam. Zamiast 100 książek wybrałam tylko ( albo aż) 52 książki. Po jednej na każdy tydzień roku. Zaprezentuję Wam teraz moją listę. UWAGA: Jeśli będę chciała kontynuować jakąś serię to napiszę tylko jej pierwszy tom. Nie będę wypisywać wszystkich części. Przejdźmy zatem do rzeczy:


1. "Złodziejka książek" Markus Zusak
2. "Love Rosie" Cecelia Ahern
3. "Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn
4."Cud chłopak" R.J Palacio
5. "Służące" Kathryn Stockett
6. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon
7. "I wciąż ją kocham" Nicholas Sparks
8. "Szukając Alaski" John Green
9. "Dziewczyna z pomarańczami" Jostein Gaarder
10. "Jej wszystkie życia" Kate Atkinson
11. "Sekretne życie pszczół" Sue Monk Kidd
12."Igrzyska śmierci" Susan Collins
13. "Osobliwy dom Pani Peregrine" Ransom Riggs
14."Hopeless" Colleen Hoover
15. "Utrata" Rachel Van Dyken
16."Wichrowe wzgórza" Emily Bronte
17."Wszechświat kontra Alex Woods" Gavin Extence
18. "Buszujący w zbożu" David Jerome Salinger
19. "Anna Karenina" Lew Tołstoj
20. "Bracia Karamazow" Fiodor Dostojewski
21." Bez mojej zgody" Jodi Picoult
22."Poczwarka" Dorota Terakowska
23."Światło. którego nie widać" Anthony Doerr
24." Sto lat samotności" Gabriel Garcia Marquez
25. "Delirium" Lauren Oliver
26."Miniaturzystka" Jessie Burton
27. "Fangirl" Rainbow Rowell
 28. "Czerwień rubinu" Kerstin Gier
29. "Oddam Ci słońce" Jandy Nelson
30. "Mara Dyer. Tajemnica" Michelle Hodkin
31. "After. Płomień pod moją skórą" Anna Todd
32."Co ze mnie zostało" Kat Zhang
33. "Kochani, dlaczego się poddaliście?" Ava Delaira
34. "Jutro. Nie ma już żadnych zasad" John Marsden
35. "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" Clare North
36. "Między książkami" Gabrielle Zevin
37. "Eleonora i Park" Rainbow Rowell
38. "Opactwo Northanger" Jane Austen
39. "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman
40."Lot nad kukułczym gniazdem" Ken Kesey
41. "Pamiętnik narkomanki" Barbara Rosiek
42. "Rok na Majorce" Anna Klara Majewska
43. "Szklany tron" Sarah J. Mass
44."Pamiętnik" Nicholas Sparks
45."Miasto kości" Cassandra Clare
46."Obca" Diana Gabaldon
47."Maybe Someday" Colleen Hoover
48."Zabić drozda" Harper Lee
49."Nowy wspaniały świat" Aldous Huxley
50."Baśnie Braci Grimm dla dorosłych i młodzieży" Philip Pullman
51."Chłopiec w pasiastej piżamie" John Boyne
52."Szczygieł" Donna Tartt

Tak oto prezentuje się moja lista 52 książek. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać je wszystkie w tym roku. Trudne zadanie ale spróbuję. A wy macie taką listę? A może czytaliście już coś z mojej listy? Napiszcie mi o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz