niedziela, 3 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne czyli Czytelnicze wyzwanie 2016


Nowy Rok to czas postanowień. Ja również podjęłam się jednego zadania. Postanowiłam wziąć udział w Czytelniczym wyzwaniu 2016. Polega ono na tym, że do każdej z kategorii dopasowujemy jedną książkę. W tym roku wyzwania są naprawdę ciekawe i trudne do zrealizowania. Zobaczcie sami.

 A wy macie jakieś książkowe postanowienia noworoczne? Bierzecie udział w jakimś wyzwaniu? Jeśli tak to koniecznie dajcie mi znać w komentarzu. Wspierajmy się nawzajem w naszych postanowieniach.

2 komentarze:

  1. Również kusi mnie ta lista, ale w tym roku postanowiłam podbić nieco mój wynik przeczytanych książek z listy BBC. Świetne są te wyzwania, bo choć czytanie to czysta przyjemność, czasem w ciągu roku coś może nas zaaferować tak bardzo, że o książkach zapomnimy, a wiadomo, że to tak samo jak z aktywnością fizyczną -żeby czerpać maksimum korzyści, trzeba być systematycznym. Życzę udanego polowania na tytuły i mnóstwo radości z czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że mimo tego, iż kategorie w takich wyzwaniach są ciekawe, to ja sama nie biorę w nich udziału. Nie lubię się ograniczać. Wolę czytać to na to mam ochotę i dlatego że chcę a nie z obowiązku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń