środa, 13 stycznia 2016

Social Media Book Tag


Witajcie. Dziś przyszła pora na kolejny książkowy tag. Będzie to Social Media Book Tag. Polega on na tym, że każdy portal społecznościowy symbolizuje jedną kategorię. Do każdej z nich będę musiała przypasować jedną książkę. Zatem zaczynam.

1. Twitter czyli twoja ulubiona krótka książka.
 Trudne pytanie. Raczej rzadko czytam krótkie książki czyli takie poniżej 200 stron. Postawię jednak na Małego Księcia. To jak narazie jedyna książka która przychodzi mi do głowy.







2. Facebook czyli książka, którą każdy czytał i poczułaś presję żeby ją przeczytać.
W moim przypadku to zdecydowanie "Złodziejka książek" Markusa Zusaka. Wszędzie czytałam i oglądałam pozytywne recenzje tej książki więc nie mogłam przejść koło niej obojętnie. Moja recenzja pojawi się na blogu w najbliższych dniach.













3. Tumblr czyli książka, którą przeczytałaś zanim stała się popularna.
Swego czasu byłam ogromną fanką norweskich sag. Zbierałam wszystkie tomy. Moją ulubioną jest saga "Córka morza". Do dziś pożyczam ją wielu znajomym . Stała się popularna wśród osób z mojego otoczenia.

(Okładka pierwszego z 30 tomów) 










4. Myspace czyli książka, która nie pamiętasz, czy ci się podobała czy nie.
Nie jestem pewna co do moich odczuć po przeczytaniu książki "Rok na Majorce" Anny Klary Majewskiej. Nie pamiętam czy mi się podobała. Chyba najwyższa pora do niej powrócić.













5. Instagram czyli książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Niestety nie mam w zwyczaju robienia zdjęć książkom.


6. YouTube, czyli książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć.
Bardzo chciałabym zobaczyć ekranizację powieści Nicholasa Sparka "Na ratunek". Mam nadzieję, że kiedyś zostanie ona stworzona.


 










7. Goodreads, czyli książka, którą poleciłabyś każdemu.
Trudno jest polecać komuś książki. Każdy ma inny gust czytelniczy, każdemu co innego się spodoba. Trudny wybór. Nie wiem.


To już wszystkie pytania w tym tagu. Niektóre z nich były naprawdę trudne. Zachęcam również do zrobienia go. To świetna zabawa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz