poniedziałek, 8 lutego 2016

MARRY KISS CLIFF Book Tag



Hej. Dzisiaj na dobry początek tygodnia mam dla was kolejny tag, Tym razem będzie to MARRY KISS CLIFF Book Tag.  Na karteczkach wypisałam sobie imiona męskich postaci książkowych. W każdej rundzie będę losowała trzy karteczki i zdecyduję, za którego książkowego bohatera chciałabym wyjść, którego bym pocałowała a który zostałby zrzucony z klifu. W tym tagu będzie 5 rund. Zaczynajmy.


RUNDA PIERWSZA
1. John Tyrre - "I wciąż ją kocham"
2. Nick Dunne - "Zaginiona dziewczyna"
3. John Keating - "Stowarzyszenie umarłych poetów".

Uff... Pierwsza runda i już mam dylemat. Najchętniej zrzuciłabym z klifu dwóch panów. Na pewno chciałabym poślubić Johna Keatinga. Myślę, że połączyła by nas miłość do poezji i ogólnie literatury. Moglibyśmy być naprawdę fajnym małżeństwem. Jeśli chodzi o Nicka to mam z nim pewien problem. Z jednej strony było mi go żal w sytuacji w jakiej się znalazł. Z drugiej, nie rozumiem jego końcowej decyzji. Kto czytał ten zapewne wie o co mi chodzi. Ostatecznie mogę mu dać buziaka na pocieszenie. Sorry John ale ktoś musi być zrzucony.

Podsumowanie: 
1. CLIFF
2. KISS
3. MARRY

RUNDA DRUGA
1. Augustus Waters - "Gwiazd naszych wina"
2. Radar - "Papierowe miasta"
3. Książe Maxon - "Rywalki"

Skoro poprzednia runda była trudna to ta jest dużo trudniejsza. Ja ich wszystkich kocham. Każdego za coś innego. No ale cóż. Myślę, że moim kandydatem na męża zostanie Gus. Choćby nasze małżeństwo miało być krótkie. Jeśli chodzi o Radara to mógłby być fajnym kumplem ale chyba nic więcej dlatego całus wystarczy. Z bólem serca ale zrzucam Maxona. Życie w pałacu jest fajne ale do czasu.

Podsumowanie:
1. MARRY
2. KISS
3. CLIFF

RUNDA TRZECIA
1. Ira Levinson - "Najdłuższa podróż"
2. Edward Cullen - "Zmierzch"
3. Jack Will - "Cud chłopak"

Gdyby te postacie pojawiły się w innej konfiguracji to wiedziałabym co zrobić. Trudno będzie ich porównywać bo są z zupełnie innych światów a ich przedział wiekowy jest duży. Jednak z chęcią zrzucę z klifu Edwarda choć wiem, że niektórym złamię serce. Małżeństwo z Irą raczej nie wchodzi w grę bo to 80-letni staruszek. Różnica wieku by nas zabiła. Podobnie jak w przypadku Jacka Willa. Ona ma przecież 10 lat ! To jest prawnie zakazane. Ale abstrachując od tego, poślubię Jacka a dla Iry buziaczek za piękną historię miłosną, jaką przeżył.

Podsumowanie:
1. KISS
2. CLIFF
3. MARRY

RUNDA CZWARTA
1. Stanisław Wokulski - "Lalka"
2. Kruchy- "Will Grayson, Will Grayson".
3. Alex Steward - "Love, Rosie"

Pewnie wielu z was zdziwi obecność wokulskiego w tym tagu ale po prostu nie mogłam go nie umieścić. Mam do tej postaci ogromny sentyment. "Lalka" jest dla mnie nie tylko lekturą szkolną. Jednak w tym zestawieniu wypada on trochę blado. Co do jednego jestem pewna. Oczywiście wyszłabym za Alexa. Nawet jeśli miałabym czekać 50 lat. Kruchy natomiast jest zabawny ale to też gej. Nie mam nic do tego ale nie moglibyśmy się chyba pocałować więc papa Kruchy... Całusa skradnę Wokulskiemu. 

Podsumowanie:
1. KISS
2. CLIFF
3. MARRY

I ostatnia runda...

RUNDA PIATA
1. Pan Darcy - "Duma i uprzedzenie".
2. Taylor McAden - "Na ratunek"
3. Dean Holder - "Hopeless"

To ostatnia runda i wcale nie najłatwiejsza. Pan Darcy... No cóż, oczarowana jestem ale chyba super małżeństwem to byśmy nie byli. A może jednak... Jeśli chodzi o Taylora to bardzo mi zaimponował swoją postawą ale chyba jest zbyt skryty. Jego tajemnice mogłyby źle wpłynąć na naszą relację. Dam mu całusa. Holder jest świetny. Miły, czuły, nienachalny. Jednak przegrywa z Panem Darcy. Holder wybacz...

Podsumowanie:
1. MARRY 
2. KISS
3.CLIFF

To wszystko w tym tagu. Niektóre wybory były arcytrudne. Zgadzacie się z moim osądem? Jaki los wy wybralibyście dla tych postaci? Piszcie w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny Tag, trochę nietypowy i wymagający sporego zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag �� Chyba postąpiłabym tak samo jak ty przy wszystkich rundach, no moze oprocz 2 poniewaz kocham Maxona ponad zycie ���� Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga ����

    OdpowiedzUsuń