poniedziałek, 5 września 2016

The Selection Book Tag

 Cześć kochani. Przyszedł czas na nadrobienie (naprawdę sporych) zaległości. Dawno już nie było żadnego tagu. Świetnie się składa, bo akurat otrzymałam nominację od Alicji z bloga Książki to moje paliwo. Zapraszam na The Selection BOOK TAG, czyli tag na podstawie "Rywalek" Kiery Cass. Co prawda przeczytałam dopiero pierwszy tom serii, ale i tak postanowiłam go wykonać.


ZASADY TAGU
Na karteczkach zapisujemy tytuły 9 książek, a następnie do każdej kategorii losujemy jedną, otwieramy ją na dowolnej stronie i szukamy imienia jakiegoś bohatera (w jednym przypadku miejsca), który zostanie przypasowany do danej kategorii.

Zatem zaczynajmy...

Książki, które wybrałam:
"Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn
"Obca" Diana Gabaldon
"Ugly love" Colleen Hoover
"Złodziejka książek" Marcus Zusak
"Papierowe miasta" John Green
"Wszechświat kontra Alex Woods" Gavin Extence
"Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon
"Love Rosie" Cecelia Ahern
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"

1. Miejsce, w którym odbędą się Eliminacje
Miejsce to będzie z książki "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". Eliminacje odbędą się w... piekarni. No cóż, chyba nie jest to zbyt dobre miejsce. Z drugiej strony, można byłoby zorganizować jakiś konkurs dla kandydatek np. w pieczeniu chleba :)

2. Król i królowa
Król i królowa będą pochodzili z książki "Obca" Diany Gabaldon. Wypadło oczywiście na Jamiego i Claire. Myślę, że to całkiem niezły wybór. Ciekawa jestem jak by sobie poradzili.

3. Pokojówką zostanie...
Oczywiście, jakże by inaczej, Liesel ze "Złodziejki książek". Bardzo polubiłam tę postać. Zaimponowała mi swoją odwagą i sprytem. Według mnie jest to osoba, która żadnej pracy się nie boi i jako pokojówka z pewnością dałaby radę :)

4. Gwardzistą będzie...
A może być kobieta? Bo wypadło na Margo, bohaterkę "Papierowych miast". To bardzo odważna, tajemnicza dziewczyna, ale wątpię czy poradziłaby sobie w tej roli. Nie wiem.

5. Biuletyn poprowadzi...
Nick z "Zaginionej dziewczyny". To naprawdę świetny wybór. Nick był dziennikarzem, więc na pewno doskonale sprawdziłby się jako prowadzący.

6. Księciem szukającym swojej księżniczki zostanie...
Ricardo Aldaya? Niemożliwe. Nie. On ma już żonę, a poza tym... Nie, po prostu nie.

7. Główną rywalką o zwycięstwo będzie...
Rachel. No cóż, można powiedzieć, że Rachel była "rywalką" Tate o miłość Milesa, więc to chyba dobry wybór. Jednak [SPOILER] ona nie żyje.

8. Eliminacje wygra...
Nadeszła wiekopomna chwila. Panie i panowie, żoną księcia zostanie... Rosie. Tak, dokładnie na nią liczyłam. Wreszcie sprawiedliwość na tym świecie. Moim zdaniem, to idealna zwyciężczyni.

9. Wesele nowej parze zorganizuje...
Alex Woods? Jeśli pomogłaby mu jego mama to już gratuluję Młodej Parze. To byłoby naprawdę świetne wesele.

KOGO NOMINUJĘ
Postanowiłam nikogo nie nominować. Zapraszam wszystkich chętnych do wykonania tego tagu.Możecie wykorzystać mój nagłówek, ale błagam, zaznaczcie, że pochodzi z tego bloga. Zostawiajcie w komentarzach linki do swoich wersji tagu.

Podsumowując, to był naprawdę ciekawy tag. Świetnie się przy nim bawiłam. W większości jestem zadowolona z wyborów, chociaż jak zwykle mogło być lepiej. Zdecydowanie bardziej wolę takie losowane tagi, w których decyduje los.
 

2 komentarze:

  1. ciekawy ten tag i świetnie go opisałaś. Jako fanko Rywalek stwierdzam, że Rosie może być zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam losowe tagi! Cieszę się, że go wykonałaś;)
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń