środa, 29 marca 2017

Absolutnie powinien BOOK TAG

Hej kochani. Wiem, że znów trochę mnie nie było, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Chyba musicie się do tego przyzwyczaić. Dziś przygotowałam dla Was bardzo ciekawy tag. Trochę sobie pofantazjuję. Zapraszam na "Absolutnie powinien BOOK TAG, w którym opowiem, co moim zdaniem powinno stać się z książkami :)


1. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ SWÓJ SEQUEL (KOLEJNĄ CZĘŚĆ)

Pewnie Was to bardzo zdziwi, ale dla mnie taką książką jest "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Moim zdaniem, zostało w niej sporo wątków do wyjaśnienia. Chciałabym dowiedzieć się, co stało się z Hazel, czy udało jej się pokonać raka. Ewentualnie chciałabym zobaczyć, jak funkcjonują ludzie z otoczenia dziewczyny po jej śmierci.
2. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ SWÓJ SPIN-OFF (INNĄ KSIĄŻKĘ OSADZONĄ W TYM SAMYM ŚWIECIE)

Niestety, ale na tę chwilę żadna powieść nie przychodzi mi do głowy. Każda powieść ma swój świat i nie ma sensu przenosić go do innej :)
3. AUTOR, KTÓRY ABSOLUTNIE POWINIEN PISAĆ WIĘCEJ KSIĄŻEK

Zdecydowanie autorka "Słowika", czyli Kristin Hannah. Ogromnie zachwyciła mnie swoim debiutem literackim. Historia sióstr- Isabelle i Vianne, niesamowicie mi się podobała i mnie poruszyła. Z przyjemnością przeczytałabym inne powieści tej autorki, niekoniecznie osadzone w realiach II wojny światowej. Chciałabym zobaczyć, jak poradzi sobie ona z inną tematyką.

4. POSTAĆ LITERACKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA BYĆ Z KIMŚ INNYM
  
Większość par książkowych jakie poznałam naprawdę lubię. Jest jednak jeden wyjątek. Jest to Bella i Edward ze "Zmierzchu" Stephanie Meyer. Uważam, że Bella powinna być z Jacobem.

5. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA SKOŃCZYĆ SIĘ INACZEJ

Tą książką jest "Oddam Ci słońce" Jandy Nelson. Wszyscy zapowiadali ją jako coś niezwykłego. Z niecierpliwością czekałam na ten emocjonujący koniec, o którym wszyscy mówili. Spodziewałam się czegoś spektakularnego, co totalnie wbije mnie w fotel. Niestety, wyszło jakoś niemrawo. Nie tego oczekiwałam. Ta historia absolutnie powinna skończyć się inaczej.

6. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ SWOJĄ EKRANIZACJĘ

Bez cienia wątpliwości "Hopeless" Colleen Hoover. To tak niesamowita, złożona powieść, że w pełni zasługuje na ekranizację. Mógłby być z tego naprawdę świetny thriller psychologiczny. Podczas czytania tej książki, wyobrażałam sobie nawet, jak mogłyby wyglądać poszczególne sceny, kto zagrałby główne role itd. Poza tym fajnie jako film wypadłaby też powieść "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes. Mam nadzieję, że kiedyś te ekranizacje powstaną.


7. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA BYĆ SCENARIUSZEM SERIALU 

Czytam teraz "Dwór cierni i róż" Sarah J. Mass i myślę, że to wprost idealny materiał na serial. Cały czas coś się dzieje, więc na pewno nie byłoby nudno. Z niecierpliwością czekałabym na kolejne odcinki.

8. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA MIEĆ INNĄ OKŁADKĘ

Jedną z takich książek jest na pewno  "Aksamit" Jane Feather. Przypadkowo znalazłam ją kiedyś w bibliotece. Całe szczęście nie odłożyłam jej z powrotem na półkę, bo popełniłabym ogromny błąd. Niestety, zgrabnie romans historyczny został ukryty pod brzydką okładką, która odstręcza od czytania. Pewnie gdyby nie ona, tę książkę poznałoby dużo większe grono czytelników. Naprawdę warto po nią sięgnąć.


9. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA ZACHOWAĆ ORYGINALNĄ OKŁADKĘ

 Na tę chwilę nie przychodzi mi do głowy żadna książka. Przyznam szczerze, że nie za bardzo jestem zorientowana w zagranicznych okładkach :)

10. KSIĄŻKA, KTÓRA ABSOLUTNIE POWINNA ZAKOŃCZYĆ SIĘ NA PIERWSZEJ CZĘŚCI

Może niekoniecznie zakończyć na pierwszej części, ale na pewno mieć ich mniej. Jest to seria "Dom nocy" P.C Cast i Kristin Cast. 11 tomów to zdecydowanie za dużo. Zwłaszcza, że w kolejnych częściach akcja nie za bardzo posuwa się do przodu.


To były wszystkie pytania w tym tagu. Mam nadzieję, że się Wam spodobał. Muszę przyznać, że niektóre pytania sprawiły mi nie lada kłopot. Czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami? Piszcie w komentarzach swoje propozycje. Zachęcam Was również do zrobienia tego tagu na swoich blogach bądź kanałach. Czujcie się otagowami :)

BUZIAKI 
WERONIKA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz